Wednesday 18 May 2011

A New Start~

Assalamualaikum..
greetings people..
 ini aku..membajet lagi..

setelah sekian lame tak menulis..i'm thinking of writing again..aku akan sgt2 bosan nanti bile di perantauan..haha..itu membajet ye..

aku ni sebenarnye tengah berkabung sebab kene pergi UiTM Machang..mane tuhh..Kelantan ye..di ulang..KELANTAN..mak aii..mase dengar tuhh tade la rase pape sebab confident badak je kan aq dapat tukar diploma akaun..skali..haa..nganga..act aku boleh je amek CAT..meow..haha..Certified Account Technician..kat UiTM Shah Alam..tawaran paling dekat aq boleh pegi..sebab matrik pon aq dapat perlis..haha..gile betol.jaoh tercampak aku..tapi bile makcik aq.[dye accountant] basoh habisan aq..em..ta jadi lahh..sebab ape ye? lepasan CAT akan teros buat ACCA..ape tuhh??Association of Chartered Certified Accountants..haa..itu yang susahh..sebab mak cik aku kate.sesengal sengal aku pon..mesti boleh lepas CAT tuhh..inshaAllah..CAT tuhh program baru and the papers are from UK yaa..so orang tak kenal sangat paper ni..boleh nak kata CAT ni pass untuk ACCA je..pas tuhh..ACCA ni ade around 14 papers i think..not so sure..tapi lebih dari sepuluh la..from paper 1 to paper 5 pun dahh susah..paper paper dyorang nihh mmg ramai budak2 m'sia target pass je..untuk dapat A tuhh mmg berangan la..super genious je boleh..thats why aq saaaaangat lahh ta yakin..haha..otak aq ni agaknye cam pendrive..bape Gb je sehari..tapi..kalau usaha..everythg is possible babe~~haha..btw,panjang lebar dahh aku membebel..haha..oke lahh..sini dulu..nanti aku post lagi panjang..haa~~kejang dah jari..
Assalamualaikum..
chio~

No comments:

Post a Comment