Friday 29 July 2011

penat kan..tapi berbaloi baloi..^_^''

penat sangatttt...kenape?ape yang aku buat lepas balik cuti ni?actually aku da daftar nak pergi kursus kepimpinan under kelab IMAN..tapi sebab ade kelas ganti this saturday aku tolak jaoh2 da harapan nak pergi tu kan..
so..ape aku buat?


okayyy...aku nampak gemuk..haha


okey..this week I-TECHQS anjurkan progran dgn kite2 je..budak2 stats la tuh..
n patotnye kitorang masok bola baling..ceewah..da smangat da wat satu team..skali nak daftar rupe rupenye ade group kitorang je??semangat betol la kannn..

so kitorang un join la IRONMAN..saranan akak kat kaunter pendaftaran tuh..haha
tapi tulah..ta sangka btol menang..da la big event..fames gitu..sara la paling berdaulat jadi iron women..huhu


semangat sangat minah ni minum air azimat abang senior..haha..
sangatttt "sedap"!


1st place!!cayalah!!!hahaha






~ayie itu aku juga~

No comments:

Post a Comment