Thursday 31 December 2015

Backpacking to Melbourne (Winter Trip Part 4) Mount Buller

Day 9 (29th July 2015) 


Untuk trip ke Mount Buller, pukul 5am kena ada dalam bas, sebab perjalanan sangat jauhhh . Dengan menggigil2 aku dengan aten bangun pagi pagi buat bekal, menggigil2 jugak jalan ke city untuk berkumpul . Tapi sejuk2 tu, semangat aku tinggi . Sebab nak main snowwwww



Aku gigil ada dua sebab . First sejuk, second sebab takut phone aku jatuh . 


Main Toboggan.


Entrance to Snow Play Park


Tak dapat nak buat snow, sebab aten tak layan aku cehh


Masa nak naik chair lift pergi Ski dekat atas.


Dah la chair lift bergoyang2, safety takde haha maybe sebab kalau jatuh pun, atas snow .


Takde orang sangat pun masa kitorg datang 



Dah sampai atas 



Snow tebal 










Nanti aku update lagi . 


xoxo

No comments:

Post a Comment