Wednesday 19 October 2011

long live the ol'school days!:)

bunyi je dah tau da memang post ni sah2 rewind zaman dolu dolu..haha

but seriously?i couldn't help but think of it..memang aku lemah la kan bila bab feeling feeling ni..tapi tu la..when you are sitting alone and need your own time..masa tu lah otak aku tertekan switch memory lane *blink2*

bukan sikit pengalaman aku..senang cerita zaman sekolah aku memang syok..sangat3 syok..

start dari aku form 1 time tercampak jauh ke dungun tu ha..mak aii..(terengganu tu~) da la budak kl..alahai~

SMKA Durian Guling

haha..jangan gelak..first time aku datang memang aku gelak habisan la..sebab terpampang sebijik *gedebuk* durian besar punya ! kat dpn pagar sekolah tuh..haha..siyes kelakar comel sangat..:D

dah carik dah kat google tapi tak jumpe la gambar dye..hehe..tah tah dah takde kott durian tuh..(thee~~)

sekolah tuh memang not bad lah..cangih with all the equipment memang lengkap habisan..asrama dia memang superb gila la..and aku ade kat sana pun 6 months je..tapi sebab aku takde sedara mara wehh aku menumpang la umah sesape kat situ..seluruh ceruk terengganu aku jelajah..haha

nak dijadikan cerita memang first time datang tuh aku mane la tau kne lengkap pakai tudung labuh bagai (aku dari kl la kan)

so time pendaftaran tuh memang semua pandang pelik je..yela mane ade nak dibuat nye orang buat suicide mission macam tuh redah pakai tudung tak cukup kuota..(at least tudung aku lagi labuh ea dari bedak2 sekolah menengah biasa tuh..haa~)

berbulan jugak la aku kena sindir dengan ustazah@guru disiplin time tuh..ngee~siap kena naik pentas pulak tuh..kat sekolah tu semua orang kena beratur pagi2 kat bawah and bawak tafsir sekali..habis je bacaan tuh aku memang dah rasa aura semacam je pun sebab ustazah tu betul2 belakang aku..aii..

dalam hati "nak cabut ke tak?bek aku blah.."
elok je aku nak agkat kaki time tu lah dye tarik aku..aku ape lagi..tarik muke seposen aa..gile ke kau nak jeling..mau kena selipar jepun..
boleh pulak dia cakap aku ni 'mencabar undang undang sekolah and undang undang Allah''
aii..aku berasap la kan..bukannye aku tak pakai tudung wehh..muka memang coolio habisan ,dalam hati rase nak ambik M-16 je..

haha..tu lah..kalau ikut kan..macam2 je perangai aku buat kat sane..lastik lembu pun pernah..haha..hobi dolu dolu..

so that year (2006) aku pun blah time 12 june..aku daftar masuk 

SMKA Kuala Lumpur :)

haa..aku post len kali pulak pasal jenayah aku kat smakl..heheh :)




~ayie itu aku juga~

2 comments:

  1. haha..tu kena tunggu post lagi satu..yang nie pasal smka durian guling jee..:)

    ReplyDelete