Saturday 29 October 2011

she's my bestfriend..yeah..why?bothering you?like i care~


She is different that why i love her so much.

 Yes, she is my bestfriend


argghh..can i find someone like you?that doesn't bother to mess up with my mood everyday?

subhanallah..susahnye nak cari satu..

KAU! (bukan kau tau mar..)

susah sgt ke nak cakap?aku dah tanye dari hari tuh..berjanggut tunggu la der..
tau kan aku mmg desperate nak kerja..kalau kau ade prob cakap jela awal awal.
.tak payah pusing2 pening kepala aku tunggu..
sakit hati tau tak dapat tau sendiri..
Allah..
sabar jela aku..

I fear getting close to people because I think they will 

just eventually 

walk out of my life no matter how close we were.

thats why i don't make friends once i have one..

sorry..but my theory is proven..

bye!

~ayie itu aku juga~

2 comments:

  1. huhu..terharu doe...ehehe..thanks..x sgke ak termuat gak kat hati ko..huhu..ingat x muat..kiki.btw sape "kau" tuh??

    ReplyDelete
  2. haha..ade la..simpan dalam hati jela..nak cakap kang ramai terasa hati..biar diri sendiri rasa sakit dari orang lain..

    ReplyDelete